kOERzone 333

bomen

Tropenrooster van 7:30 tot 19:30 uur. Heerlijke dolle donderdag met tropische temperaturen super lekker alleen voor kwetsbare mensen en dieren mag het ietsje minder

Zo leuk die dankbare fietsers dat we al om 8 uur open waren

Ik kocht gisteren hondenijsjes voor doggies die het warm hadden vandaag, werd ook gewaardeerd

Ben zo blij dat ik hittebestendig ben, maar heb ook echt te doen met de mensen en dieren die dat niet zijn

Rustig aan! Voeten in een teiltje koud water zoek de bomen op en eet watermeloen (of lekker komkommer) Bordje kOERz was een Tunesische soep zo echt heh die mensen weten wat past bij dit weer, dikke aanrader! En waarom Tunesisch??? Hup oeranje vannacht tegen Tunesiƫ

Blijft wel een beetje jammer al die wedstrijden in de nacht zo leeft het WK een stuk minder

Alhoewel in deze subtropische nachten zijn er vast veel mensen wakker

Ik liep vanavond met de uitgestroomde leenzoon een klein rondje en onder de bomen was het gelijk een paar graden aangenamer…. Laat dat voor veel mensen een eye opener zijn!

Vergelijkbare berichten