kOERzone 332

tropisch

Welkom in de tropen.. Ik liep vanmorgen een korter rondje en lekker onder de bomen dat scheel wat graden

Vanmiddag naar de kapper, fles water mee in de auto. Ik moet over een stukje snelweg dus goed voorbereid op een file die er gelukkig niet was

Mijn krullen dansen weer, zo blij! En wat een heerlijke gesprekken hadden we weer. Gesprekken die nog lang impact hebben zijn de mooiste

Op de terugweg nog even boodschappen gedaan, Lief is wat minder hittebestendig dus mooie taakverdeling haha

Tempo beetje aanpassen en genoeg drinken maar ook blijven eten. Wij aten een heerlijke salade van watermeloen, aardbeien, gele cherry tomaatjes, komkommer en bosui met daarbij falafel balletjes

Morgen gaan we een uurtje eerder open om mensen te stimuleren om eerder op de dag te bewegen/sporten. Kleine moeite (ben toch een vroege vogel) groot gebaar (blijkt uit de reacties). Helaas niet eerder naar huis want savonds de kOERzmaaltijd en nog een wandeling met de uitgestroomde leenzoon als hij het trekt….

Vergelijkbare berichten