Welkom in de tropen.. Ik liep vanmorgen een korter rondje en lekker onder de bomen dat scheel wat graden
Vanmiddag naar de kapper, fles water mee in de auto. Ik moet over een stukje snelweg dus goed voorbereid op een file die er gelukkig niet was
Mijn krullen dansen weer, zo blij! En wat een heerlijke gesprekken hadden we weer. Gesprekken die nog lang impact hebben zijn de mooiste
Op de terugweg nog even boodschappen gedaan, Lief is wat minder hittebestendig dus mooie taakverdeling haha
Tempo beetje aanpassen en genoeg drinken maar ook blijven eten. Wij aten een heerlijke salade van watermeloen, aardbeien, gele cherry tomaatjes, komkommer en bosui met daarbij falafel balletjes
Morgen gaan we een uurtje eerder open om mensen te stimuleren om eerder op de dag te bewegen/sporten. Kleine moeite (ben toch een vroege vogel) groot gebaar (blijkt uit de reacties). Helaas niet eerder naar huis want savonds de kOERzmaaltijd en nog een wandeling met de uitgestroomde leenzoon als hij het trekt….
