De dag van knopen doorhakken en omkijken naar mensen die net iets kwetsbaarder zijn in de komende dagen van code hitte
Komende zaterdag zouden we een mega mooie dag hebben met fietsroutes een toffe wandelroute een pastabuffet met live muziek en een veiling voor het zo mooie en nodige stichting Semmy.
Maar we zagen vandaag al zoveel fietsers en wandelaars een tikkeltje of meer over verhit en de temperaturen lopen alleen nog maar op komende dagen…
Wij moeten er niet aan denken dat één van de actieve deelnemers een hitte beroerte krijgt of erger.. Hoe graag we ook zouden willen, hoe we er ook enorm naar uit hebben gekeken we moeten gaan voor veiligheid en verstandigheid.
Verplaatsen dus! Teleurgestelde mensen maar hé we lassen het voor nu af maar we beloven 26 september kan alleen maar mooier worden.
En dan de vele mensen die in Allemanswaard wonen hoe gaan die de komende dagen doorkomen? Kom je maar op 1 manier achter en het hitteprotocol serieus nemen… Aanbellen en vragen en nog belangrijker hulp aanbieden.
Gedaan samen met de andere van dubbelTrubbel. Leverde hele mooie gesprekken op. Dit gaan we rocken lieve mensen!
En vanavond nog heerlijk in de tuin genoten van de avondzon en deze reuze zonnebloemen in de knop. Zomer dus
