kOERzone 330

Zomer

Op deze zomerse dag hebben Sandra en ik de zomer ingeluid op een mooi stekkie in Opheusden

Via het klompenpad naar een inhammetje aan de Rijn gelopen. Zo komen we elke keer weer op de meest mooie plekjes

Prachtige zonsondergang, boffen

Heerlijk biertje, nootjes en stukjes meloen (om te hydrateren haha)

Blijft een heerlijke traditie die seizoenen inluiden met een biertje aan het water.

Na deze nog maar 35 luchten te gaan… Komende dagen blijven ze zomers zelfs tropisch..

Slaap lekker voor zo

Vergelijkbare berichten