kOERzone 329

molen

Vrije zondag dus lekker vroeg aan de wandel. Rondje dorp (met molen) en daarna lekker de tuin in gedoken

Gezaaide Dahlia’s die nog in kleine potjes stonden in grotere potten gezet. Zo grappig dat die zaailingen gewoon al kleine knolletjes hebben. Nu wel heel erg benieuwd naar de bloemen

Tropische vaderdag dus ik bleef op het landgoed bij de diertjes. Zorgen dat ze allemaal het hoofd koel hielden.

En denk dat de eerste courgette komende dagen al geoogst kan worden, zo tof een eetbare tuin!

Verder nog extra waterschalen neer gezet voor de vogels, egels en insecten

En ja het is de 21e maar ook Sandra haar 25e trouwdag dus we luiden morgen de zomer in met een biertje bij zonsondergang

Vergelijkbare berichten