kOERzone 334

zomer wolkjes

Nondeknetters wat een heerlijk tropisch weertje! Gelukkig kan ik er goed tegen want het was kneiterhard werken met alle diertjes hier

Om ze niet oververhit te laten raken

Dus het was code watermeloen en lekker fris water en schaduw

Maar het is gelukt en nu om 22:00 uur nog deze mooie schaapjeslucht

Heerlijk!

Al hebben de meeste planten, dieren en mensen het best zwaar dus ik heb genoten dus een paar graden minder mag

Vanmorgen ging ik boodschappen doen en op de heenweg zag ik 4 mannen in de volle zon grondwerk doen (fysiek zwaar werk) dus ik nam waterijsjes mee. Werd gewaardeerd echt zo vrolijk die mannen waren door dit mini gebaar.

Morgen weer extra vroeg op het werk zijn dus zo maar eens naar mijn mandje,,, Het is eigenlijk nog veel te lekker om naar bed te gaan..

Vergelijkbare berichten