Vandaag zou de goede doelendag zijn…. Maar ivm met code rood/code watermeloen hebben we deze verplaatst naar 26 september
Gingen we gewoon weer een uur eerder open
En stonden er toch een paar diehards van stichting Semmy voor onze neus, gezellig! Wat een pretletters!
Zowieso veel gezellige (vaste) gasten vandaag
Maar ook een aantal uit team kort lontje, iets met niet tegen de hitte kunnen maar wel vol gas willen fietsen. Prima maar blijf gewoon beleefd 😉
En dan na vandaag nog maar 30 luchten te gaan….. Pffff dat gaat wel heel rap. En heb nog geen idee wat hierna
Bedoel….. deze gingen de luchten allemaal voor: vlaggetjes, stenen (met woord), natuurlijke confetti, hartjes, oeranje, bloemen en natuurgeluk.
Iemand een leuk idee?
Morgenochtend nog een ochtendje buffelen en ja weer een uurtje eerder. Daarna hopelijk weer normaal voor iedereen….
En hiephiephoeraaa look-a-like vandaag jarig!
