kOERzone 336

Zonnebloemen

Lief ging foto’s maken bij het NK wielrennen in Nijmegen. De andere van DubbelTrubbel is vrij

Ik zou ook vrij zijn maar had gisteren al een soort van onderbuikgevoel dus zei tegen mijn collega ik ben er smorgens een paar uur

Zo dat heb ik geweten…. En onderbuikgevoelens kloppen altijd…..druk!

Wel een heerlijke werkochtend en vanmiddag lekker thuis

Noem me gestoord maar vind het best frisjes vandaag

En toen het afgelopen nacht zo tekeer ging (en in de andere helft van de straat het ws is ingeslagen en het stroom eraf lag) heb ik een heel leuk thema bedacht voor een nieuwe 365 dagen uitdaging!

Nog even verder fine tunen in mijn hoofd haha

En kijk deze reuze Zonnebloemen eens stralen die hebben het noodweer prima doorstaan vannacht.

1 van de oudste kersenbomen niet, werk aan de zaagwinkel dus….

Vergelijkbare berichten